Løsningen gjør at innbyggerne alltid vet hvor de har brevene sine, som gjør det enkelt å lete frem brevet de trenger. I tillegg kan du, når du er i dialog med innbygger, enkelt henvise til Min side og den samlede postkassen. Du trenger ikke å forklare de et nytt fagsystem som de ikke kjenner til.
Bilde: På Min side får du enkelt oversikt over alle brev fra kommunen, og du kan åpne hvert brev og se det i sin helhet.
Samarbeid med KS, sa du?
Er det vanskelig å forstå forskjellen mellom de ulike Min side-løsningene? Det er forståelig . Vi har derfor gjort det enkelt, og ønsker å tilby KS sine tjenester i vår Min side-løsning. På den måten får du det beste fra begge verdener, og innbyggerne trenger bare å forholde seg til én Min side-løsning.
Postkassen inneholder alle brev sendt til innbygger via SvarUT. Tjenesten er utviklet i samarbeid med KS og brevene hentes direkte fra innsynsløsningen deres (FIKS). Ingen brev lagres hos leverandørene, og postkassen er alltid oppdatert. Brevene åpnes som PDFer og kan enkelt lastes ned eller skrives ut.
Les også: "Eiendomstjenesten du vil sette pris på"
I tillegg til en samlet postkasse kan du også få tjenester fra andre fagsystem dere bruker. Nøkkelen er å samle alle tjenestene på én og samme plass, uavhengig av hvem som leverer dem. Da forblir innbyggerne i et kjent miljø, og design og funksjonalitet følger det de er vant til på kommunens nettsted. På den måten kan du tilby innbyggerne de beste tjenestene fra flere leverandører på én og samme plass.
Har du lyst til å se løsningen?
Eller så kan du fylle ut skjemaet under så tar vi kontakt med deg for en spennende prat!